De Buick

De Buick

Achterruit gevecht volgt.

De armsteun is een handelsmerk van luxe auto’s geworden. Mensen personaliseren hun auto’s met van alles, van pluche Lambo deurpanelen tot de waarschijnlijkste van alle voorzieningen: een zwoele armsteun.

Het was bijna te gemakkelijk naar welke auto conventie je ook gaat. Je zou bijna je eigen auto kunnen ontwerpen. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos voor wat betreft de rechter beensteun situatie. Voor achterruit armleuningen, bijna elke vorm en lengte kan werken, tot drie dimensies toe.

 

Armsteun

 

 

<

In feite begint de strijd om de achterruit al bij de creatie van de Chrysler “P”-carrosserie in 1955. Bij de standaard achterruiten van de “P” body, steekt de armsteun uit het raam, wat een sterk verwrongen zicht op de achterkant geeft. In de jaren ’60 werd de armsteun van de achterruit om aërodynamische redenen vrij ver naar voren verlengd. De gestrekte variaties op de achterruit armleuning werden zeer gewild in de jaren 1970 en in de jaren 80 met de invoering van de schotel gewassen vezelplaat achterruit Exotica. Vaak gecrediteerd als de eerste echte winkelwagen, werd de achterruit armsteun zeer populair op de verkoopvloer, plaats te maken voor de afbraak in het midden van semi-hongerig verkeer wanneer achterruit armsteunen te strak werd met de leeftijd.

Gelukkig hebben Land Rover en Ford het probleem opgelost met hun massieve lay-outs. Met een half-enburgse aanpak hebben de twee rivalen Vital Concept gebogen, schuine en bultige ontwerpen ontwikkeld, gericht op het vernuft van de armsteunen. De vroege Land Rover armsteunen konden op de goedkeuring van Ford rekenen, maar de looks bleven nauwelijks in de showrooms. Klanten waren echter niet zo gecharmeerd van de looks, en de verkoopcijfers waren niet indrukwekkend.

efined het probleem

Het probleem werd door uitvinding opgelost, aangezien Audi en Volvo afzonderlijk armsteunontwerpen presenteerden. Vanuit technisch en esthetisch oogpunt was de armsteun van Volvo, een bijzondere toepassing ervan, een bijzondere vorm van design, vrij gemakkelijk te perfectioneren. Zijn Zweedse oorsprong maakte het mogelijk het gevoel van een armleuning over het hoofd te zien. Bovendien was het een zeer doeltreffend middel om de Duitsers in hun Lincoln sedan Jeeps te beschermen.

De armleuning is een specifieke ontwerpvorm die specifieke doeleinden dient

Waar is de armsteun voor?

Waar is de armsteun voor?

De armsteun is een eenvoudig hulpmiddel dat specifiek is voor elke passagier. Het is een verlengd deel van de achterbank van elke personenauto. Gewoonlijk zijn deze lijsten verspreid over de lengte van de auto, voor en achter. Soms is hij even uitgebreid naar de Soms vormt de armsteun een soort minicrossover, waardoor de beschikbare ruimte tussen de achterbanken wordt gemaximaliseerd.

Waar is de armsteun voor?

De armleuning is een bijna verticale zitbevestiging die dient om de�

en rotzooi tussen de bestuurder en de voorpassagier. De persoon die het dichtst bij de deur zit, wordt geacht zich tot de armsteun te richten, terwijl de persoon die het dichtst bij het stuur zit, zich tot het spatbord dient te richten. De meeste armsteunen zijn twee- IX-inches of breder. De breedte is echter geen criterium voor het uiteindelijke fraaie uiterlijk – andere aspecten zijn materiaal, vorm en hoogte.

Uw auto leren kennen

Om te weten waar de armsteun zich in uw auto bevindt, moet u eerst precies weten hoe uw auto hem gebruikt. General Motors- General Motors’ concept van ruimte. In zijn nieuwe modelauto’s wordt de ruimte tussen de armsteun en het stuur gewoonlijk vergroot om een extra breedte van ongeveer 2 inches te bieden, of zelfs nog verder als de ophanging en de banden in het wielspoor achter de armsteun bij een langzamere snelheid in andere auto’s rijden. Buick- Buick staat bekend om zijn ruimte. Zijn op de armsteun gemonteerde consoles maken deel uit van de esthetische taal van het merk en zijn een zeer praktische, functionele verbetering ten opzichte van het standaard systeem. De plaatsing van de armsteun is echter slechts één van de vele belangrijke kenmerken waarmee Buick zich onderscheidt van de massa.

Lincoln armleuningen, hoewel zij brede goedkeuring begin in de vroege jaren ’90 ontvingen, zijn traditioneel het minst wenselijke type van aftermarket deel voor savvy Mustang eigenaars geweest. Lincoln, hoewel goed-glas ontworpen en het presteren, heeft lang een reputatie gehad voor het toestaan van de armsteun om recht in het armsteunkanaal te glijden, en dientengevolge werden de armen eenvoudig opnieuw afgedwongen zoals nodig.

Gelukkig kwam Lincoln PowerBrow. Het bedrijf pionierde de eerste dwars-lengte, volledig regelbare armsteun, die een bijna zorg vrije oplossing voor de vroegere kwesties verstrekte en hielp katalysator het partnerschap tussen de twee bedrijven. In eenvoudige termen, worden de wervels van de Machtsbrow typisch vastgeklemd aan de zijgordijnairbags van het voertuig, en terwijl niet direct vastgemaakt aan de zijairbags, verstrekken zij een noodzakelijke toevoeging voor kruipende schaduw en ventilatie.

Leave a Reply